Dezvoltare Business

Cum aflu nevoile clientilor?

Strategiile pentru identificarea nevoilor clientiilor reprezinta metodele esentiale pentru existenta si succesul departamentelor de vanzari si marketing. Intelegerea acestor nevoi contribuie la creare unor campanii si abordari pe tonul cel mai potrivit si conform temelor problematice ale potentialilor clienti. Dar cum aflam care sunt aceste nevoi ale clientilor? Eu voi enunta cateva idei si sunt curioasa sa stiu si ce metode folosesti tu. Facem o mica dezbatere la finalul articolului.

Importanta serviciile de calitate si cum aratati grija fata de client

Succesul clientilor (customer success) si client service-ul sunt doua trenduri care au inceput de ceva vreme sa ia amploare in majoritatea business-urilor. Grija pentru clienti se manifesta la multiple niveluri pentru ca Succesul clientilor (customer success) si client service-ul sunt doua trenduri care au inceput de ceva vreme sa ia amploare in majoritatea business-urilor. Grija pentru clienti se manifesta la multiple niveluri pentru ca de multe ori exact aceasta atentie acordata este cea care genereaza succesul afacerii noastre. Dar care sunt diferentele intre client service si castigul clientilor?

Clientii au probleme cu departamentul de service sau suport? Sistemul CRM le rezolva.

Departamentele de suport tehnic si client service sunt esentiale pentru viata si succesul oricarei companii. Serviciile de mentenanta si suport aduc plusul de valoare de care clientii au nevoie pentru a fi loializati si pentru a le mentine nivelul de satisfactie ridicat. De ce aveti nevoie de o solutie CRM daca si firma dumneavoastra are acest tip de departamante? Sa vedem impreuna motivele.

De ce reclamatiile si comentariile negative de la clienti sunt utile pentru companie?

Odata ce avanseaza internetul, social media si alte noi tehnologii, clientii dobandesc o putere tot mai mare. De fapt, ei sunt cei care platesc pentru produsele sau serviciile noastre, deci este de la sine inteles ce rol important au pentru succesul business-ului noastru. Trebuie sa fie o prioritate permanenta. Se spune ca un clienti fericit isi poate impartasi experienta pozitiva cu 4 prieteni, insa un client nesatisfacut are posibilitatea de a-si expune experienta cu mai mult de 2000 de persoane prin fortele social media. Dar nu tratati aceste situatii ca fiind complet negre, intrucat exista si cateva beneficii ale plangerilor clientilor nemultumiti.

Cum raspund unui feedback si comentariilor negative de pe site si Facebook?

Odata ce avanseaza internetul, social media si alte noi tehnologii, clientii dobandesc o putere tot mai mare. De fapt, ei sunt cei care platesc pentru produsele sau serviciile noastre, deci este de la sine inteles ce rol important au pentru succesul business-ului noastru. Trebuie sa fie o prioritate permanenta. Se spune ca un clienti fericit isi poate impartasi experienta pozitiva cu 4 prieteni, insa un client nesatisfacut are posibilitatea de a-si expune experienta cu mai mult de 2000 de persoane prin fortele social media. Dar nu tratati aceste situatii ca fiind complet negre, intrucat exista si cateva beneficii ale plangerilor clientilor nemultumiti.

Cum aflu parerea clientilor despre produsul meu?

Orice manager inteligent si cu rezultate isi da seama ca pentru obtinerea performantelor in business este nevoie sa dezvolte si mentina relatii foarte bune cu clientii actuali. Pentru atingerea acestui obiectiv este esential sa solicitati in permanenta feedback-ul din partea clientilor. De ce este atat de important sa comunicati cu clientii? Astazi dezbatem aceasta tema.

10 metode de motivare a angajatilor in alt fel decat cu bani

Avand in vedere ca angajatii reprezinta resursa cea mai importanta a unei companii, este absolut firesc ca departamentul de HR impreuna cu managerii si CEO-ul sa faca tot posibilul sa sustina dezvoltarea si eficientizarea echipei de lucru. In cadrul Nexus cu siguranta punem mult accent pe calitatea vietii angajatilor si din acest motiv am decis sa revenim si cu o a doua parte a temei tehnicilor de motivare a angajatilor, in varianta orientata mai putin spre zona materiala.

Aveti calitatile sa fiti un manager de vanzari bun?

Managerii, si in special managerii de vanzari, isi obtin rezultatele prin felul in care isi conduc echipa. Cu siguranta ca un manager de vanzari bun a fost candva un agent de vanzari foarte bun, insa poate oare un foarte bun agent de vanzari sa fie si un bun conducator de echipa? Ce face ca un manager sa fie “bun”? Ce calitati trebuie sa aiba un manager de vanzari, de fapt? Cum trebuie sa se comporte fata de colegii sai din subordine? Astazi exploram aceasta tema extrem de interesanta!