CRM Software

Ce faci cand esti coplesit de organizarea bazelor de date si analiza acestora?

Timpul este extrem de pretios pentru noi toti, insa ca agent de vanzari parca simti uneori cum acesta se comprima. Fiecare minut este important, fiecare activitate a procesului de vanzari trebuie temporizata si analizata amanuntit, ba ai de dat un telefon, ba ai de trimis o oferta pe mail, ba ai o intalnire, ba trebuie sa mai arunci un ochi pe performanta lunara si trebuie sa atingi un target. Iar daca nu te misti suficient de rapid sau nu evaluezi corect o situatie, risti sa pierzi un client important. In urmatoarele randuri iti voi prezenta metoda prin care nu vei mai pierde nicio oportunitate de vanzari.

Cum va ajuta o solutie CRM sa cresteti rapid numarul Vanzarilor

CRM-ul reprezinta in esenta instrumentul esential pentru crearea unei strategii de business. Niciun business de success nu este construit pe un fond haotic si dezorganizat. CRM-ul a fost creat pentru a va ajuta sa adunati si analizati toate informatiile relevante pentru atingerea obiectivelor interne, dar si externe ale companiei. Astfel, Solutia trebuie sa va sustina in demersuri precum atingerea targeturilor de vanzari si solutionarea problemelor aparute in cadrul departamentului de service si chiar in conlucrarea alaturi de clienti pentru ca acestia, la randul lor, sa atinga succesul si sa simta valoarea produsului   pe care il oferiti.

Clientii au probleme cu departamentul de service sau suport? Sistemul CRM le rezolva.

Departamentele de suport tehnic si client service sunt esentiale pentru viata si succesul oricarei companii. Serviciile de mentenanta si suport aduc plusul de valoare de care clientii au nevoie pentru a fi loializati si pentru a le mentine nivelul de satisfactie ridicat. De ce aveti nevoie de o solutie CRM daca si firma dumneavoastra are acest tip de departamante? Sa vedem impreuna motivele.

Cum pot gestiona baza de date si activitatile companiei?

Sistemul de gestionare a informatiilor cuprinde un set de metode si tehnici prin care informatiile pot fi administrate, incluzand documente de recuperare a solutiilor, o baza a expertizei, listele discutiilor si motoare de cautare. Gestionarea informatiilor reprezinta un proces sistematic de colectare, organizare si stocare a cunostintelor angajatilor, asadar poate fi accesat si utilizat de alti membrii ai organizatiei.

De ce sa renuntati la baza de date din Excel si sa incercati un CRM?

Colegii de la vanzari primesc destul de des intrebarea: “de ce sa folosesc un CRM cand ma descurc foarte bine cu baza de date din Excel?” Nu contestam valoarea acestor documente, insa nu incape indoiala ca acestea nu au capacitatea de a sustine atat de eficient eforturile mai multor departamente dintr-o firma, la fel cum o face un CRM. in articolul de astazi va vom prezenta principalele functionalitati prin care un CRM surclaseaza cu mult calitatile unui Excel.

Cum aflu parerea clientilor despre produsul meu?

Orice manager inteligent si cu rezultate isi da seama ca pentru obtinerea performantelor in business este nevoie sa dezvolte si mentina relatii foarte bune cu clientii actuali. Pentru atingerea acestui obiectiv este esential sa solicitati in permanenta feedback-ul din partea clientilor. De ce este atat de important sa comunicati cu clientii? Astazi dezbatem aceasta tema.

Cum aleg cel mai bun CRM pentru afacerea mea? 9 conditii pe care trebuie sa le indeplinesca.

Gestionarea relatiilor cu clientii sta la baza oricarui business de succes, iar daca aveti si departamente de vanzari si client service, atunci stiti cat de complicat devine managementul proceselor din spatele eforturilor fiecarui departament. Asa s-a dezvoltat conceptul de CRM, un software menit sa creasca eficienta echipelor si sa creasca satisfactia clientilor. Dar cum alegeti un CRM? Ce trebuie sa urmariti inainte de a va decide? Sa dezbatem pe aceasta tema.

CRM vs ERP sau care este diferenta dintre CRM si ERP

Tehnologiile de astazi ofera companiilor o serie de avantaje pe care nu le-au mai avut pana acum. Avand atat capacitatea de a monitoriza procesele cat si cea de accesare a datelor in timp real, managementul isi poate asigura locurile supreme in “competitie”. Avantajul si mai mare al tehnologiei este ca a ajuns la nivelul la care se pot face analize ale datelor pentru anticiparea evenimentelor viitoare si planificarea in consecinta.