Functionalitati Zimplu

Cum sustine sistemul CRM fluxul activitatilor procesului de vanzare?

Task-urile unui agent de vanzari sunt diverse si, de multe ori, chiar suprasolicitante. Nu sunt putine situatiile in care informatiile pe care le primim de la clienti sau feedback-ul de la prospecti devin esentiale pentru analizele mai amanuntite pe care le facem pentru evaluarea performantelor personale. Astazi vedem impreuna cum putem monitoriza activitatea in cadrul sistemului Zimplu CRM.

Cum pot gestiona baza de date si activitatile companiei?

Sistemul de gestionare a informatiilor cuprinde un set de metode si tehnici prin care informatiile pot fi administrate, incluzand documente de recuperare a solutiilor, o baza a expertizei, listele discutiilor si motoare de cautare. Gestionarea informatiilor reprezinta un proces sistematic de colectare, organizare si stocare a cunostintelor angajatilor, asadar poate fi accesat si utilizat de alti membrii ai organizatiei.

Cum Generati Automat Ofertele de Vanzare in Sistemul CRM

Indiferent de industria din care faceti parte sau de profilul pe care il are compania dumneavoastra, unul din scopurile principale este de a vinde, fie ca este vorba de o vanzare propriu-zisa sau intr-un mod indirect, cum ar fi „vinderea” imaginii companiei intr-un mod in care sa castigati interesului unui potential Client.

Cum sa Aveti o Baza de Date Complexa a Clientilor?

Tot mai multe companii implementeaza strategii focusate pe dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii bazate pe utilizarea unui CRM. Acest lucru a fost demonstrat si de BuyerZone, potrivit carora 91% din companiile care au mai mult de 11 angajati opteaza pe imbunatatirea relatiilor prin implementarea unui sistem CRM.

Cum sa Finalizati Procesul de Vanzari in Afara Biroului Utilizand un Sistem CRM?

Desi pana acum am vorbit despre importanta unui sistem CRM si beneficiile pe care acesta le aduce departamentelor din cadrul companiei dumneavoastra, ne-am propus ca de data aceasta sa abordam acest subiect din perspectiva evolutiilor ce au loc in domeniul tehnologiei, despre cum influenteaza utilizarea gadget-urilor activitatea desfasurata in cadrul companiei.

Cum sa Gestionati Eficient Relatia cu Clientii utilizand un Sistem CRM?

Fiecare detaliu conteaza, si fiecare discutie amintita este un plus in relatia dumneavoastra cu clientii. De aceea, decizia de a implementa un sistem CRM va va ajuta sa obtineti performantele pe care vi le-ati dorit intr-un timp util si sa eficientizati munca in cadrul departamentelor companiei dumneavoastra.