
Cum te ajută Zimplu – soluția pentru managementul serviciilor de teren?
- Îmbunătățești comunicarea cu agenții de teren;
- Sincronizezi activitatea de teren cu cea de la birou;
- Elimini erorile și timpul pierdut;
- Păstrezi evidența și istoricul tuturor lucrărilor și clienților;
- Obții rapoarte în timp real de la fiecare lucrare.
Elimină încurcăturile și întârzierile din întreaga activitate și obține, în schimb:
- Evidența clară a disponibilității și a orarului de lucru al agenților din teren;
- Transmiterea imediată a sarcinilor alocate și a detaliilor despre clienți, locații și lucrări;
- Comunicarea în timp real a informațiilor și concluziilor de la locul intervenției;
- Completarea și generarea automată a proceselor verbale și trimiterea acestora către clienți, dar și către echipa de la birou, prin e-mail, direct din aplicație;
- Încărcarea și trimiterea rapidă a imaginilor și a altor documente necesare despre lucrarea efectuată;
- Menținerea unui istoric pentru fiecare client.

Cum arată o zi de lucru cu Zimplu?
- Verifici rapid disponibilitatea și activitatea fiecărui agent de teren și aloci sarcini celor mai potriviți pentru noua solicitare.
- Aceștia sunt notificați instant și au acces la toate datele necesare despre clienți și lucrare.
- Odată finalizată activitatea, completează un formular cu concluziile și orice informații necesare echipei de la birou, pe care responsabilii le vor primi în timp real.
- Aplicația completează și generează automat procese verbale cu datele din sistem, iar agentul le trimite rapid prin e-mail clienților, direct din aplicație.
- Agentul poate încărca imagini de la locație, precum și alte documente de interes.
- Toate aceste informații se vor adăuga istoricului clientului, pe care îl poți accesa rapid, oricând ai nevoie.

Sporești productivitatea echipei

Crești profitul companiei

Oferi cele mai bune servicii clienților