Managementul serviciilor de teren

Cum te ajută Zimplu – soluția pentru managementul serviciilor de teren?

  • Îmbunătățești comunicarea cu agenții de teren;
  • Sincronizezi activitatea de teren cu cea de la birou;
  • Elimini erorile și timpul pierdut;
  • Păstrezi evidența și istoricul tuturor lucrărilor și clienților;
  • Obții rapoarte în timp real de la fiecare lucrare.

Elimină încurcăturile și întârzierile din întreaga activitate și obține, în schimb:

  • Evidența clară a disponibilității și a orarului de lucru al agenților din teren;
  • Transmiterea imediată a sarcinilor alocate și a detaliilor despre clienți, locații și lucrări;
  • Comunicarea în timp real a informațiilor și concluziilor de la locul intervenției;
  • Completarea și generarea automată a proceselor verbale și trimiterea acestora către clienți, dar și către echipa de la birou, prin e-mail, direct din aplicație;
  • Încărcarea și trimiterea rapidă a imaginilor și a altor documente necesare despre lucrarea efectuată;
  • Menținerea unui istoric pentru fiecare client.

Cum arată o zi de lucru cu Zimplu?

  1. Verifici rapid disponibilitatea și activitatea fiecărui agent de teren și aloci sarcini celor mai potriviți pentru noua solicitare.
  2. Aceștia sunt notificați instant și au acces la toate datele necesare despre clienți și lucrare.
  3. Odată finalizată activitatea, completează un formular cu concluziile și orice informații necesare echipei de la birou, pe care responsabilii le vor primi în timp real.
  4. Aplicația completează și generează automat procese verbale cu datele din sistem, iar agentul le trimite rapid prin e-mail clienților, direct din aplicație.
  5. Agentul poate încărca imagini de la locație, precum și alte documente de interes.
  6. Toate aceste informații se vor adăuga istoricului clientului, pe care îl poți accesa rapid, oricând ai nevoie.

Sporești productivitatea echipei

Crești profitul companiei

Oferi cele mai bune servicii clienților